Konsultacijai registruokitės telefonu arba internetu
Perkant konsultaciją internetu taikome 5% nuolaidą: rinktis paslaugas

Vilnius
+370 5 205 26 06
+370 659 57933
Klaipėda
+370 46 344343
+370 659 57976

Ar maitinatės sveikai?

Mityba. Mityba. Mityba. Tai žodis, kurį žmogus pavartoja net kelis kartus per dieną. Maistas pastoviai sukasi daugelio galvose, ir ne be reikalo. Jis yra pagrindinis energijos tiekėjas, gyvybės šaltinis, sveikatos ir organizmo veiklos palaikytojas. Maistas yra tai, be ko nei vienas neišgyventų. Tačiau, jeigu kalba pakrypsta link mitybos, kiekvienas turėtų pasirūpinti, kad jinai būtų tinkamai sunormuota ir sveika.

Mityba. Mityba. Mityba. Tai žodis, kurį žmogus pavartoja net kelis kartus per dieną. Maistas pastoviai sukasi daugelio galvose, ir ne be reikalo. Jis yra pagrindinis energijos tiekėjas, gyvybės šaltinis, sveikatos ir organizmo veiklos palaikytojas. Maistas yra tai, be ko nei vienas neišgyventų. Tačiau, jeigu kalba pakrypsta link mitybos, kiekvienas turėtų pasirūpinti, kad jinai būtų tinkamai sunormuota ir sveika.

Sveika mityba

Daugeliui atrodo, kad sveika mityba - neskani mityba. Netiesa. Tai tokia mityba, kai organizmas gauna visas reikalingas maistines medžiagas normaliam svoriui ir sveikatai palaikyti. Sveikos mitybos vienas iš pagrindinių bruožų yra tas, kad jinai apsaugo nuo pavojingų ligų, stiprina imunitetą.

Norite būti sveiki? Laikykitės tam tikrų sveikos mitybos principų

1. Svarbiausia - saikingumas. Suaugęs žmogus, per dieną turi valgyti 5 kartus. Ne daugiau ir ne mažiau. Pamirškite užkandžius, nes jie yra didžiausia klaida, kurią daro daugelis.

Sočiausiai reikia valgyti pusryčių metu. Pusryčiai yra tas dienos maistas, kuriame turėtų būti kuo daugiau energijos suteikiančių produktų. Praėjus po pusryčių 2-4 valandom, suvalgykite priešpiečius. Po dar poros valandų - pietus. Tokiu pačiu principu reikia valgyti visą dienos maistą.

Turbūt kyla klausimas, kokia čia dieta, jeigu reikia tiek daug kartų valgyti? Atsakymas yra paprastas, jeigu sveikai ir tiek kartų per dieną, kiek reikia, maitinsitės, medžiagų apykaita greitės, o nuo to kris svoris ir gerės sveikata.

2. Įvairus maistas - tinkamas maistas. Per dieną reikia suvalgyti kuo įvairesnio, spalvoto maisto. Žinoma, „kalba eina“ ne apie chemijos prikimštus produktus. Kalbame apie morkas, kopūstus, bananus, apelsinus ir visas kitas daržove bei vaisius, kuriuose yra begalės žmogaus organizmui reikalingų vitaminų.

3. Subalansuota mityba - be abejo neatsiejama nuo sveikos mitybos. Geriausiai yra kreiptis į dietologą, tik jis gali tiksliausiai nustatyti kokį maistą ir kokiomis valandomis žmogui reikia valgyti. Taip pat, kaip sunormuoti iš maisto gaunamų vitaminų, mineralų, baltymų ir riebalų santykį žmogaus organizme.

4. Visiškai atsisakykite saldumynų ir cukraus. Tai - kenkėjas. Jeigu labai mėgsta saldumą, galite suvalgyti medaus šaukštelį, juodo šokolado, vaisių, taip pat datulių ar kitų sveikų produktų.

5. Alkoholis, rūkymas - apie juos turbūt net nėra reikalo šnekėti. Tai pavojinga kiekvieno žmogaus sveikatai. Pliusų jokių, o žala - milžiniška.

6. Stenkitės nevartoti druskos, prieskonių. Jeigu norite pagardinti maistą, įberkite šviežių, natūralių, iš daržo skintų prieskoninių žolelių. Tai bus ne tik sveika, bet ir labai skanu.

7. Vaisiai, uogos, daržovės, grūdiniai produktai - sveikos mitybos bomba. Pats geriausias maistas, turintis vitaminų, prisotintas žmogaus organizmui reikalingų maistinių medžiagų ir suteikianti ne tik energijos, bet ir palaikantis sveikatą.

Sveikai subalansuota mityba ir sportas - ilgo ir gražaus gyvenimo derinys. Stiprinkite savo imunitetą, neleiskite odai suglebti, rūpinkitės savimi, nes niekas kitas už jus to nepadarys. Siekite užsibrėžtų tikslų, nestokokite pasitikėjimo ir ryžto, parodykite visam pasauliui kokie esate motyvuoti, gražūs bei laimingi. Kreipkitės į dietologą ir pasiekite norimas kūno linijas be jokio vargo.

  • Lazerinis centras teikia aukštos kokybės specifines paslaugas, dirba geriausi gydytojai dermatologai, mokslų daktarai, todėl suteiksime Jums kokybiškas paslaugas ir paskirsime tinkamiausia bei efektyviausią gydymą.
  • Plačiau apie mitybos plano sudarymą galite skaityti čia: Mitybos plano sudarymas
  • Iškilus klausimams ar neaiškumams galite skambinti: +370 659 57933, +370 659 57976