Konsultacijai registruokitės telefonu arba internetu
Perkant konsultaciją internetu taikome 5% nuolaidą: rinktis paslaugas

Vilnius
+370 5 205 26 06
+370 659 57933
Klaipėda
+370 46 344343
+370 659 57976

Dietologo konsultacija Vilniuje

Lazerinės dermatologijos centre teikiama gydytojo dietologo konsultacija / paslaugos, naudojamos tik moksliškai patvirtintos svorio gydymo metodikos, taikomos kompleksinės svorio metimo programos adaptuotos ir individualizuotos, atsižvelgiant į kiekvieno sveikatos būklę. Gydytojas dietologas būtinai privalo įvertinti sveikatos būklę. Net ir menki sveikatos negalavimai, kurie paprastai išryškėja tik atlikus laboratorinius tyrimus, negali likti nepastebėti ir pagal tai turi būti tinkamai pakoreguota mityba. Su gydytoju dietologu aptarsite sveikos, taisyklingos, tinkamai subalansuotos, atitinkančios kiekvieno žmogaus fiziologinius poreikius ir svarbiausia, patogius Jūsų gyvenimui, mitybos pokyčius. Tik tokiu atveju galima prisilaikyti sveikos mitybos principų visą gyvenimą. Svarbu, kad mitybos planas būtų parengtas, atsižvelgiant į įpročius, gyvenimo ritmą, turi teikti sotumo jausmą ir, žinoma, saugoti sveikatą. Būtent todėl, dietologo konsultacija ir yra tokia svarbi. 

Nutukimas - energijos balanso sutrikimas tarp gaunamos su maistu ir išeikvojamos energijos, dėl to organizme susikaupia per didelis riebalų kiekis, kuris turi neigiamą įtaką žmogaus sveikatai. Nutukimo laipsnis įvardijamas, apskaičiavus kūno masės indeksą (KMI) pagal kūno masę ir ūgį.
KMI = kūno masė (kg) / ūgis (m)²
Suaugusiems, kurių KMI = 30 ar daugiau yra nutukę. Aukščiausio laipsnio nutukimas, kuris dar kitaip vadinamas morbidiniu nutukimu, yra tuomet, kai KMI = 40 ir daugiau. Morbidinis nutukimas ypatingai siejamas su rimtais sveikatos sutrikimais.

KMI

Mitybos būklė

< 18,5

Mitybos nepakankamumas

18,5 – 24,9

Normali kūno masė

25,0 – 29.9

Antsvoris

> 30

Nutukimas


SPECIALISTŲ PAGALBOS SVARBA IR PAGRINDINIAI VEIKSNIAI, TURINTYS ĮTAKOS SVORIO METIMUI:

1. Teisinga mityba - būdų, padedančių netekti svorio yra įvairiausių. Tik norėtųsi kartu netekus svorio išsaugoti ir gerą sveikatą. Būtent tokį rezultatą ir turėsime, jei mityba bus subalansuota ir visavertė. Tačiau kokios garantijos, laikantis eilinės „liekninančios dietos“, jog svorio neteksite riebalų sąskaita? O jei netekote raumenų ir vandens, o riebalų kiekis liko toks, koks buvęs? Vargu ar po tokio lieknėjimo pagerės išvaizda, o netekti kilogramai tokiu atveju gali net labai greitai sugrįžti. Todėl, norint veiksmingai netekti svorio, mityba turi būti teisingai, individualiai parenkama bei laiku koreguojama, viso lieknėjimo proceso metu. Tik taip galime užtikrinti visavertę mitybą lieknėjimo metu, kitu atveju – bloga sveikata ir grįžę kilogramai.
2. Medžiagų apykaita – visi žino, jog vieni gali daug valgyti ir nestorėja, na o kiti – priversti valgyti labai mažai. Kiekvienas mes individualūs, taip ir organizmas skirtingai gali eikvoti su maistu gaunamą energiją, prisitaikydamas prie mitybos ypatumų ir fizinio aktyvumo lygio. Veiksmingas lieknėjimas – tai organizmo mokymas eikvoti energiją iš riebalinio audinio atsargų. Tai vėl gi glaudžiai susiję su protingai parinkta mityba, kuri padeda spartinti medžiagų apykaitą.
3. Mitybos įpročių keitimas – naujieji mitybos įpročiai formuojami palengva. Jie turi teikti malonumą, būti paprasti, patogūs ir priimtini kiekvieno gyvenimo būdui. Įpročių keitimo metu bus noras sugrįžti prie senųjų, todėl vienam praeiti šį procesą sudėtinga, tai kaip pirmaklasiui, kuriam reikia išmokti rašyti, skaityti, ruošti pamokas, ryte atsikelti, papusryčiauti ir eiti į mokyklą, ar gali visa tai padaryti pats? Teoriškai - gali, na o praktiškai – vargu. Jam būtinas pagalbininkas, kuris laiku gali patarti ar padrąsinti.
4. Motyvacija – dažnam lieknėjančiam motyvacijos užtenka tik keletui savaičių, o paskui pradeda persekioti mintis „ar nepabaigus man..“? Todėl būtinas nuolatinis lieknėjančio motyvacijos palaikymas – profesionalus. Tik pasakyti „laikykis“ maža, būtina mokėti laiku įveikti dvejones, grąžinti jėgas, tikėjimą pergale, norą tęsti. Reikia padėti suprasti, kam būtent taip svarbu lieknėti ir pasiruošti naujam gyvenimo būdui.
5. Pasiekto rezultato išlaikymas – to taip pat turime mokytis. Dažniausiai ne pats lieknėjimas yra sunkiausias procesas, o pasiekto rezultato išlaikymas. Juk mūsų mityboje pasitaiko ir saldumynų, ir riebaus maisto, ir alkoholio, tik klausimas kaip dažnai ir kokiais kiekiais. Svarbu žinoti, kaip atrasti tą tinkamą kiekį ir pereiti prie tokios mitybos, kurios dėka galėsime išlaikyti svorį, to ir moko specialistai. O pirmiausia, moko suprasti savo norus, savo vidinę būseną, atsakingai rinktis maistą, taip ugdomas savarankiškumas.
6. Fizinis aktyvumas – tai, taip pat svarbu lieknėjantiems. Žinoma, gyd. dietologas – ne kineziterapeutas ar sporto treneris, tačiau mityba, esant fiziniam aktyvumui turi savus ypatumus, turime netekti svorio ir mažinti per didelį organizme riebalų kiekį. Beje, pasivaikščiojimas, plaukimas ar treniruoklis namuose – tai, taip pat fizinis aktyvumas. Todėl mityba turi būti pakoreguota, atsižvelgiant į fizinio aktyvumo krūvį.
7. Psichologo vaidmuo – tai dažnai būtina sudedamoji dalis lieknėjimo procese. Jei žmogus suvalgo stresą, tai būtina išmokyti, kaip įveikti stresą kitais būdais. Jei suvalgome nuobodulį, turime žinoti kaip kitais būdais paįvairinti gyvenimą. Jei nėra laiko papusryčiauti ir papietauti, o valgome tik kartą – vakare, tokiu atveju labai svarbu mokytis save mylėti ir rūpintis savo norais.

Dietologo konsultacijos Vilniuje ar Klaipėdoje metu, konsultuojami pacientai dėl: antsvorio, nutukimo; mitybos nepakankamumo; širdies ir kraujagyslių ligų; dislipidemijos koregavimo klausimais (padidintas cholesterolis, trigliceridai); Cukrinio diabeto; Inkstų ligų; mitybos korekcijos po pilvo chirurginių operacijų; įgimtų genetinių ligų; alergijų; vegetarinio maitinimosi. Suteikiamos sveikų žmonių, vaikų ir paauglių bei nėščiųjų ir žindyvių individualios maitinimosi rekomendacijos.

Gydytoja dietologė kiekvienam pacientui, priklausomai nuo sveikatos būklės, išsamios anamnezės pagalba sudarys individualius maitinimosi planus, aptars maitinimosi korekcijos principus, gyvenimo būdo, elgsenos pokyčius bei parekomenduos tinkamiausią fizinį aktyvumą.

Atliekamas riebalinio audinio šalinimas nechirurginiu būdu su aparatu Exilis (Exilis yra viena iš pirmųjų sistemų, sumažinančių kūno apimtis. Kombinuojant radiodažnuminę ir ultragarso energiją su šaldymu, galima veikti visas pageidaujamas kūno vietas, kuriose susikaupę riebalai ir vietas, kuriose norima stangresnės odos).

Gydytojo dietologo konsultacija: Vilniuje ir Klaipėdoje.

Tiesiogiai galite kreiptis į Dietos centrą, susisiekti galite:

El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Telefonas: 8 659 234 16
Mobilusis telefonas: 8 652 722 60
http://www.dietoscentras.lt 

Mūsų privalumai
  • Konsultuoja ir mitybos planus sudaro gydytoja dietologė E. Kliukaitė - Sidorova.
  • Gydytojos dietologės E. Kliukaitės - Sidorovos paslaugos teikiamos Vilniuje ir Klaipėdoje.
  • Tiesiogiai galite kreiptis į Dietos centrą, susisiekti galite el. paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.  arba telefonu: 8 659 234 16 ir 8 652 722 60.
  • Išsamiau skaitykite: http://www.dietoscentras.lt.